Bewertungen von Angela Fischer im Schweizer Fahrlehrervergleich

23.02.2018: 6 von 6 Punkten für Sani's Fahrschule aus Zürich
"Liebi Sani Ich möcht mich als ersts bi dir bedanke für die schöni ziit mit dir, für dini unterstützig und die lehrriche tipps! Ich han mich immer sehr wohl bi dir und i dim Auto gfühlt. Au it Fahrstund zu dir bini sehr gern cho nöd nur will sie so lehrrich und organisiert plant sind sondern au will du sie immer sehr abwechsligsrich und lustig gstaltet hesch! Min Weg isch nöd immer sehr eifach gsie aber dank dinere Geduld und din Glaube ah mich vom Ahfang bis zum Schluss han ichs gschafft! Ich bin froh das du mini Fahrlehrerin gsie bisch, dini hilfsbereiti, empathischi und sympathischi Art zeichnet dich us! Dich wird ich wärmstens wiiterempfehle!! Ich wird die Ziit mit dir vermisse aber immer ah die lustige Situatione und die guete gspröch dänke! ;) Ich wünsche dir nume s allerbesti für t Zuekunft und froii mi uf oises wiedersehe!"