Bewertungen von Mathias Didier im Schweizer Fahrlehrervergleich

21.12.2011: 6 von 6 Punkten für Auto-Motorrad & WAB (Oblig.-Weiterbildung) aus Staufen
"Heey Claudio :)))) Es isch so geeeil!! Ich bi froh, dass ich mit dir ha dörfe ad Prüefig ga. Ich danke dir, für dini Geduld und Zit. Was ich sehr a dir gschätzt han, isch dass du dir au nach de Fahrstund schön Zit gnoh hesch um mit mir di zu verbessernde Pünkt azluege. :D Was au sehr zum lobe isch, isch dass du au wenn mer en Fahrstund mal vergesse het, druf bestande hesch, die ned zverrechne. Das zeigt, dass du au privat en zwäge bisch. Ich wird dich immer in Erinnerig bhalte und duen di a all witerempfäle ;) Danke viel mol und gnüss es! Mer gseht sich sicher wedr ;) ich organisier mol öppis ;) loh dich überrasche. haha schööni zit diddy"