StartseiteKanton BL
Naja, gangi halt es dritts mol!

  • Ratingstar
  • star
  • star
  • star_half
  • star_border
  • star_border
  • (510)

"Naja, gangi halt es dritts mol!"

Name: sag ich nicht 30, (männlich)
Kategorie: Kat. B (Auto)
Strassenverkehrsamt: Strassenverkehrsamt des Kantons Basel Land (Kanton BL)
Prüfungsergebnis: Nicht bestanden am 12.02.2014 beim 2. Versuch
Fairness des Experten: 2 von 6

vor dr prüefig bini recht nervös gsi aber bi de froge vom auto selber bini chli lockerer worde und ha mi guet chöne ufs fahre chöne konzentriere. mis gfühl werend dr ganze priefig isch sehr guet gsi und woni bim mfk wieder ahcho bi frogt mi dr expert was für e gfühzl ich ha dene hani ihm gseit sages sies mir well ich recht zueversichtlich gsi bi dene seit er mir, dass ich ihm zu vorsichtig gsi bi und es deswege wieder nit glengt het den hani gfrogt jo wieso zu vorsichtig und er het den kei antwort chöne geh. das hani zimlich unfair und unproffesionel gfunde vom expert aber naja gangi halt es dritts mol.

ich ha au mittlerwile dr fahrlehrer gwechslet und ha einiges chöne korrigiere und neu nomol lerne well mi alt fahrlehrer au nit gross gluegt het und mich nit guet vorbereitet het und ich vo vielne ghört ha wo bi dem gsi isch dasi durekeit sind hani denkt ich wechsle dr fahrlehrer.
dr hauptgrund für e wechsel isch gsi das dr erscht fahrlehrer eher e abzocker gsi isch und e schlechte fahrlehrer ha mi eher verarscht gfühlt als vorbereitet für e prüefig...

  • Ratingstar
  • star
  • star
  • star_half
  • star_border
  • star_border

Dieser Bericht wurde von 510 Lesern mit 3.5 von 6 Sternen bewertet

Kommentare:

Lukas hat am 12.05.2015 geschrieben:

Hmm, schint unfair zsi... :/ Wünsch der viel Glück bem 3. Versuch!!!

Nobody hat am 25.06.2017 geschrieben:

Guten Abend Könntest du mir sagen wie dein erster Fahrlehrer heisst?

Rafi hat am 13.09.2018 geschrieben:

War bei mir auch so:( ich war auch für den Expert zu vorsichtig:/

Fahrprüfungsberichte von Fahrschülern und Neulenkern aus der Schweiz.

Erzähle auch du von deiner Fahrprüfung und bewerte deinen Experten auf der Fairness-Skala.

Die 30 neusten Berichte