Der Schweizer Fahrlehrervergleich

Swiss Driving School, Zürich

Bilder Swiss Driving School
5 Bilder

Swiss Driving School

Reto Altherr

Treffpunkt Bahnhof Oerlikon
8050 Zürich

Homepage:www.swiss-driving-school.ch
E-Mail:retoswiss-driving-school.ch
Natel:0793778181
Preise für Auto: 85.-, Auto Automat: 85.-, Motorrad: 90.-, Ta...
Fahrstunden CHF 85 - 130
Auto:85.-
Auto Automat:85.-
Motorrad:90.-
Taxi:120.-
Lenker mit Handicap:130.-
Auto Anhänger:130.-
Fahrberatung:100.-
Lektionsdauer:45 Minuten
Kurse CHF 50 - 390
Verkehrskunde:180.-
Nothelferkurs:120.-
Motorrad Grundkurs:150.-
Theorie:50.-
WAB 1:350.-
WAB 2:390.-
Fahrsicherheit:350.-
Weitere Informationen: Handschaltung: Peugeot...
Sprachen: Deutsch, Italienisch
Autotyp:Peugeot 208 165 S&S
Administration:CHF 120.- (pauschal)
Jahrgang:1971
Ausbildungsjahr:2013

Handschaltung: Peugeot 208 165 S&S ***
Automat: Mitsubishi Outlander Phev ***
Anhänger BE: Mitsubishi Outlander *** Mietmotorrad: Yamaha MT07

Die letzten 3 von total 139 Bewertungen von Swiss Driving School:

Datum 16.04.2019

Bewertungen von 

Reto hat die Fahrstunden strukturiert gestaltet, sodass man sehr schnell vorwärts kam. Er wollte auch keine Stunden "stapeln" und mich gezielt durch die Fahrprüfung bringen. Die Feedbacks zum Fahren von ihm fand ich super, so wusste ich genau wie ich mich verbessern konnte. Er gab eine verständliche Theorie, wobei es immer klar war was zu machen ist. Ausserdem fährt man mit Reto in die Stadt, was nicht alle Fahrlehrer machen, für mich persönlich aber sehr wichtig ist. Reto in Person selber ist sehr sympathisch und es hat immer spass gemacht mit ihm zu fahren. Stark weiterzuempfehlen.

Datum 05.04.2019

Bewertungen von Renata Civelli

Danke für alles!! Ish super gsi wird dich ufjedefall witerempfele. Han super viel glernt i sehr kurzi zit! Danke Danke Danke.

Datum 04.04.2019

Bewertungen von 

Fahrstunde bi de Reto? OH YES! Wie alli scho dune erwähnt hend, ER ISCH EIFACH EN SUPER FAHRLEHRER! Bin so froh ds ich ihm gnoh hen und weg ihm henni au d fahrprüefig bim erste mal scho bestande. Er het empathie, geduld und vorallem HUMOR, was ihn meh usmacht! .. Reto, ich ha mich würkli uf jede fahrstund gfreut, egal obs mer guet odr schlecht gange ish.. dank dir henni mini fehler chöne entdecke und die au rechtzitig korrigiere. Gspröch wo mir immer während de fahrt gmacht hend oder lustigi gschichte wo du immer so gern verzehlt hesh sind richtigi memories für mich. Fahrstunde mit dir sind echt au e ablenkig gsi vom schaffe- und schuelstress. Ich wird eusi fahrstunde jedi wuche vermisse..aber ja immerhin bini froh ds ich vo dir ha defe lerne fahre! .. Ich empfele ihn würkli für alli alli alli und leite das au sicher witer ah dene woni sust noh kenne!

alle 139 Bewertungen anzeigen

    schliessen
    schliessen
     
    schliessen
    schliessen
    schliessen
    schliessen
    schliessen